דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שילוב ילדים בחופשה המשפחתית 

מאת    [ 15/04/2007 ]

מילים במאמר: 614   [ נצפה 4288 פעמים ]

אתם מפנטזים על חופשה חלומית: הילדים משתכשכים במים הצלולים, השמש מלטפת את עורכם, פירות טרופיים ומשקאות אקזוטיים מגיעים אליכם בדיוק בזמן הנכון. אתם מניחים את דאגות היום יום מאחוריכם ושוקעים בשלווה ורגיעה מוחלטת. הפנטזיה מתנפצת: הילדים צועקים במלון, מתרוצצים במסדרונות, מתיזים משחת שיניים בכל מקום וקופצים על המיטה. אתם חוזרים מן החופשה מותשים וחלשים ומחכים רק "לחופשה מן החופשה". המאמר הבא ממרכז עבורכם מספר טיפים להתארגנות לחופשה משותפת עם הילדים.  

יעד מתאים לחופשה 

היעד שיבחר צריך להתאים לילדים ולכלול אטרקציות ופעילויות אקטיביות שיעסיקו את הילדים במהלך החופשה. פנו לקבלה במלון לקבלת מידע אודות פעילויות לילדים באזור המלון. בדקו האם אטרקציות אלו נמצאות בקרבת המלון ודאגו להיות ניידים עם רכב. כמו כן המלון עצמו צריך לכלול מגוון תוכניות ופעילויות לאורחי המלון, וביניהן פעילויות שמתאימות לילדים. מלון קראון פלזה אילת של רשת הולידיי אין מציע תוכניות בידור המותאמות לילדים, צוות הבידור של המלון מפעיל את הילדים במהלך היום ובשעות הערב המוקדמות. בנוסף המלון מציע פעילויות המתאימות במיוחד לילדים כגון: בריכה, משחקים, סדנאות, מסלולי טיולים, מוזיאונים לילדים, גני שעשועים, גני חיות, פארקים ועוד.בנוסף בררו האם ניתן לקחת מן המלון משחקים, סרטים ואף אוכל ושתייה במהלך היום. בכל זאת תמיד רצוי לקחת אתכם משחקים מוכרים שמועדפים על ילדכם, הילד ירגיש מוגן ובטוח יותר עם חפצים אישיים המוכרים לו מהבית. נקודה נוספת לבדיקה הינה: האם ישנם מבצעים ודילים לאטרקציות שונות כחלק מהזמנת מקום במלון. לדוגמא: מלון קראון פלזה ירושלים מציע למתארחים במלון זוג כרטיסים חינם לאחת מהאטרקציות המוצעות לבחירה בקבלה במלון. 

מועדון ילדים  

הרבה בתי מלון מציעים מועדונים המיועדים לילדים ומספקים פעילויות משותפות לילדים. דוגמא לכך הינה מלון קראון פלזה ים המלח. במלון קיים "מועדון נמשים" המציע מגוון פעילויות לילדים, סרטים, משחקים, סדנאות יצירה ועוד. המועדון בליווי והשגחת מדריכה ופעיל בכל ימות השבוע.

יומן אישי

כהורים גאים אתם מעוניינים שילדכם יחרטו בזיכרונם את החוויות המשפחתיות המשותפות מן החופשה. אחת הדרכים היעילות ביותר לכך היא לגרום לילדים להיות מעורבים בפעילויות המשפחתיות המשותפות. צרו חוויות משותפות עם ילדיכם ותנו לילדים להחליט מידי פעם על הפעילויות המועדפות עבורם לדוגמא: מה הם מעוניינים לאכול. דאגו שכל חוויה תהיה ייחודית עבור הילד. אחת הדרכים לגרום לילד להיות מעורב, במיוחד בעת חופשה משפחתית ארוכה, הינה כתיבת יומן אישי. הילד יוכל לכתוב מידי יום את חוויותיו האישיות מן החופשה, כתיבת היומן תאפשר לילד להתמקד בחוויות מן הטיול ואף לשפר את מיומנויות הכתיבה שלו. כמו כן יהיה ניתן לצרף ליומן בסיום הטיול את התמונות המשפחתיות מהחופשה.

שירותי שמרטפות

בנוסף למועדון הילדים ולאטרקציות השונות המוצעות לבידור הילדים במלון, ישנם בתי מלון המציעים שירותי שמרטפות לילדים. כך שתוכלו להתרכז בזוגיות המשותפת ביניכם, אשר לפעמים זקוקה לרגעים אינטימיים ללא הילדים. דוגמא למלון המציע שירותי שמרטפות הינה מלון הולידיי אין טבריה המכיל שירותי שמרטפות לילדים בתשלום. 

 כללי זהירות

הדבר החשוב שתמיד כדי לקחת איתנו בעת חופשה, ובמיוחד בחופשה עם הילדים, הינו תיק עזרה ראשונה המכיל תרופות עיקריות חשובות כמו: אקמול, יוד, פלסטרים ועוד. אם זאת שימרו את התרופות רחוק מהישג יד הילדים בחדר בית המלון. כמו כן אסור לשכוח לקחת קרם שיזוף, כובע, משקפי שמש תמיד חשוב להיות חכמים בשמש! בנוסף וודאו שאין חפצים חדים שהילד יכול להיפצע מהם בחדר המלון והבהירו לילד כללים של "מה מותר" ו"מה אסור" לבצע בעת החופשה. חשוב שהחדרים בבתי מלון יתאימו לילדים ויהיו מרווחים ומאובזרים בכדי שיתאימו לנוחות כלל המשפחה. בדקו שהחדר מכיל מזגן, מקרר, מיקרו ואביזרים נוספים אשר נחוצים בעת חופשה עם ילדים. דוגמא לבית מלון מאובזר המתאים לחופשה משפחתית הינו בית מלון הולידיי אין חיפה המציע חדרים מרווחים המתאימים למשפחה. המלון מכיל חדרים הכוללים: טלוויזיה בכבלים , מזגן , מייבש שיער, ערכת קפה ותה ומיניבר, כך שתוכלו לבלות את החופשה בנעימים עם ילדכם.

לסיכום, חופשה עם הילדים צריכה להיזכר כחוויה ייחודית ומרגשת של כלל המשפחה. ניתן לשלב ילדים בחופשה וחשוב לשבור את השגרה העוטפת את חיי הנישואים עם טיולים, מוזיאונים, הצגות, מסעדות ועוד. זכרו רצוי לשלב את הילדים בפעילויות משפחתיות משותפות, אך חשוב לא פחות להשקיע ברגעים רומנטיים ואינטימיים בין בני הזוג.

אפרת בן יעקב הינה עורכת תוכן ומנהלת קמפיינים של חברת קומפיוקול שיווק באינטרנט ורשת הולידיי אין. לקבלת מידע נוסף אודות תחום התיירות והמלונאות אנא בקר באתר: http://www.h-i.co.il



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב